پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 250636
بايد جلوي اشرافيت زدگي، تجمل زدگي و منفعت طلبي ايستاد/ آيا سزاوار است که مردم در صف گوشت، مرغ و برنج قرار دهيد؟
تاریخ انتشار : 1399/11/22 13:16:22
نمایش : 1287
امام جمعه فارسان گفت: امروز بايد روحيه مطالبه گري را تقويت کرد و با همين روحيه جلوي مفاسدي که وجود دارد، مثل دنيا گرايي و اشرافيت زدگي و تجمل زدگي، عافيت طلبي و منفعت طلبي ايستاد، که عده اي از مسئولين متاسفانه گرفتارش شده اند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت الاسلام محسن ملک پور گفت: دهه فجر امسال را در حالي آغاز کرديم که انقلاب در اوج نشاط و سرزندگي است برخلاف حرف هائي که مي زنند و تلاشي که مي کنند براي مهار قدرت و نفوذ ايران القاء کنند که کار انقلاب تمام شده است.
 
وي افزود: حالا با ايران هراسي و شيعه هراسي براي خارجي ها و براي داخل هم با القاء اينکه فساد گسترش پيدا کرده کار از دست دررفته درآمدها را جاي ديگر خرج مي کنند و ايجاد بحران هاي اقتصادي و خراب کردن بازار و ناراضي تراشي امثال ذالک که متاسفانه بعضي ها هم ندانسته تکرار مي کنند تا مردم را مايوس کنند.
 
وي تصريح کرد: واقعاً جاي تاسف دارد که بعضي ها درست در ايام سالگرد انقلاب جوري عمل مي کنند که چهره بدي به دنيا مخابره شود. اين ظلم به نظام و خون هاي پاک شهيدان است.آيا سزاوار است که مردم را در سالگشت انقلاب در صف گوشت و مرغ و برنج  قرار دهيد؟
 
وي بيان داشت: اگر مسئولين و اتفاقاً کساني که در برقراري انقلاب فعال بودند و کمک کردند طوري عمل کنند که اهداف و آرمان‌هاي اوليه مورد خدشه واقع شود، و در زندگي شخصي‌شان و در بيان مطالبي که از آنها سؤال مي‌شود اهداف اوليه انقلاب که انقلاب پابرهنگان و مستضعفان بود را زير سؤال ببرند، از هر طيف و طبقه و قشري که باشند،  قطعاً خلاف انجام دادند و اين حرکتشان مرضي امام و شهدا نخواهد بود.

وي اظهار داشت: امروز بايد روحيه مطالبه گري را تقويت کرد و با همين روحيه جلوي مفاسدي که وجود دارد، مثل دنيا گرايي و اشرافيت زدگي و تجمل زدگي، عافيت طلبي و منفعت طلبي ايستاد، که عده اي از مسئولين متاسفانه گرفتارش شده اند.
 
امام جمعه فارسان گفت: به کوري چشم بدخواهان و تفاله  هاي داخلي شان، با تکيه برخدا و پيروي از رهبرمعظم انقلاب و حضور مردم متدين، انقلاب زنده است و پرنشاط و بالنده به سمت آرمان هايش باصلابت در حرکت است.
 
وي افزود: امروز هم مواضع قاطع و امام گونه رهبر معظم انقلاب در برابر غرب و آمريکا اميد بخش و عزت آفرين و مايه دلگرمي همه دوستداران انقلاب در داخل و خارج از کشور است. که فرمودند سياست قطعي جمهوري اسلامي در مورد برجام: لغو همه‌ي تحريمها توسّط آمريکا و راستي‌آزمايي آن توسّط ايران؛ و آنگاه برگشت ايران به تعهّدات برجامي اين سياست است که عزت مياورد...
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html